subscribe

Followers

Nuffnang

page seindah cinta islam

Please like this page

Friday 24 August 2012

::: kamu sanggup mati utk cinta manusia, tapi sanggupkah kamu mati utk pencipta cinta itu? :::


ustaz:kenapa kamu bercouple dengan dia???

remaja:sebab saya cintakan dia la ustaz.

ustaz:apa jadi kalau kamu tak couple dengan dia?

remaja:saya rasa hidup saya tak bermakna ustaz. saya sanggup mati utk dia.

ustaz: boleh kamu tutup hidung dan mulut kamu untuk 15 minit?

remaja: ustaz ni gila ke? mati la saya kalau macam tu.

ustaz: ISLAM itu ibarat oksigen kepada manusia... tanpanya, kamu akan mati...
bukankah ALLAH telah buktikan cinta NYA kepada seluruh manusia...
kamu sanggup mati utk cinta manusia, tapi sanggupkah kamu mati utk pencipta cinta itu???


______________________________________


BERKASIH SAYANG KERANA ALLAH
LIKE SinarMawaddah  


ISLAM ITU INDAH

No comments:

Post a Comment