subscribe

Followers

Nuffnang

page seindah cinta islam

Please like this page

Thursday 26 July 2012

::: Bila hati merindu, Sandarkanlah hati itu pada Allah :::


::: Bila hati merindu, Sandarkanlah hati itu pada Allah :::

SATU HARI nanti awak akan MENANGIS untuk saya seperti saya menangis untuk awak,
SATU HARI nanti awak akan MERINDUI saya seperti saya merindui awak,
SATU HARI nanti awak akan MEMERLUKAN saya seperti saya memerlukan awak,
SATU HARI nanti awak akan MENCINTAI saya TAPI saya tak mungkin mencintai lagi,
Kerana saat itu, Allah tidak lagi mengizinkan saya mencintai awak seperti saat ini...

Allah selalu ada untukku, untukmu, dan untuk kita semua ~ Alhamdulillah! :) ♥

______________________________________


BERKASIH SAYANG KERANA ALLAH
LIKE SinarMawaddah  


ISLAM ITU INDAH

No comments:

Post a Comment