subscribe

Followers

Nuffnang

page seindah cinta islam

Please like this page

Tuesday 10 April 2012

Hadiahkan aku doamu


Hadiahkan aku doamu

Jika aku adalah sahabatmu yang jahat, 
doakan aku berpaling dari kejahatan, 
doakanlah aku agar aku menjadi sahabatmu yang baik 
Jika aku sahabatmu yang baik, 
doakan kebaikan ku tulus dgn keikhlasan 
Jika aku sahabat yang ikhlas, 
doakan keikhlasanku sampai ke pangkuan ILAHI 
gerakkan setiap tindakanku padamu dgn doa.. 
Doakan aku agar aku tidak lupa doakanmu jua sahabat-sahabatku..

___________________________________________


Dikala ku berjabat tangan 
terasa indah nikmat bersalam, 
Dikala ku hulurkan tangan 
terasa nikmat diberi balasan senyuman,
Dikala ku menadahkan tangan 
terasa nikmat memuji kudratMu Tuhan...
^_^

___________________________________________

-admin: AsrarQalbi
seindahcintaislam :) ♥ 

______________________________________

BERKASIH SAYANG KERANA ALLAH
LIKE SinarMawaddah  


ISLAM ITU INDAH


No comments:

Post a Comment